Podcast: Asiakaskokemus tänään

Takaisin

Asiakaskokemuksen merkitys osana yritysten menestystarinaa kasvaa jatkuvasti. Kuuntele oheisesta podcastistamme Lumme Energian liiketoimintajohtaja Mika Aholan mietteitä asiakaskokemuksesta ja sen merkityksestä yrityksen johtamisessa. Haastattelijana Mika Kuha.

Mika Ahola

Kirjoittaja

Mika Ahola asiakkaan odotus ja asiakkaan kokemus ohjaavat päivä päivältä vahvemmin Mikan ajatuksia liiketoiminnassa. Tältä pohjalta myynnin kehittäminen tuo tuoretta twistiä kuluttajamyynnistä vastaavan Mikan työpäiviin. Vapaalla Mika saa virtaa liikunnasta – erityisesti suunnistuksesta – jossa yhdistyvät taitoelementti ja luonnossa liikkuminen. Voit bongata hänet myös lenkkipolulta, pyörän selästä ja talvisin hiihtoladulta.

Aiheeseen liittyvät kirjoitukset

11.10.2021 | blogi

Sähkön kulutus omakotitalossa - näin paljon laitteet vievät sähköä

Sähkön kulutus omakotitalossa jakautuu karkeasti kolmeen osaan: rakennuksen lämmittämiseen ja käyttöveden lämmittämiseen tarvittavaan sähköön sekä...

11.10.2021 | blogi

Viisi tehokasta energiansäästövinkkiä: näin vähennät kotisi sähkönkulutusta

Energiankulutuksesta voi helposti nipistää yli kymmenen prosenttia asumistottumuksia muuttamalla. Säästetty energia tuntuu sekä kukkarossa että...

11.10.2021 | blogi

Kuinka suuri ilmastoteko on ympäristöystävällinen sähkösopimus?

Ilmastonmuutos on karua todellisuutta ja keinot sen hillitsemiseksi tuntuvat joskus yksilötasolla rajallisilta. Yksilön valinnoilla on kuitenkin...