Podcast: Asiakaskokemus tänään

Takaisin

Asiakaskokemuksen merkitys osana yritysten menestystarinaa kasvaa jatkuvasti. Kuuntele oheisesta podcastistamme Lumme Energian liiketoimintajohtaja Mika Aholan mietteitä asiakaskokemuksesta ja sen merkityksestä yrityksen johtamisessa. Haastattelijana Mika Kuha.

Mika Ahola

Kirjoittaja

Mika Ahola asiakkaan odotus ja asiakkaan kokemus ohjaavat päivä päivältä vahvemmin Mikan ajatuksia liiketoiminnassa. Tältä pohjalta myynnin kehittäminen tuo tuoretta twistiä kuluttajamyynnistä vastaavan Mikan työpäiviin. Vapaalla Mika saa virtaa liikunnasta – erityisesti suunnistuksesta – jossa yhdistyvät taitoelementti ja luonnossa liikkuminen. Voit bongata hänet myös lenkkipolulta, pyörän selästä ja talvisin hiihtoladulta.

Aiheeseen liittyvät kirjoitukset

29.12.2020 | blogi

Vähähiilinen blogisarja: Sähkön käyttäjästä vihreän sähkön tuottajaksi

Neliosaisessa blogisarjassamme EnerKey ja Lumme Energia yhdessä tytäryhtiönsä Solarigon kanssa käsittelevät askel askeleelta vastuulliseen...

23.12.2020 | blogi

Hyvää joulua ja onnea vuodelle 2021!

Lämmin kiitos siitä, että olit mukana kanssamme tekemässä tästä joulusta paremman.

22.12.2020 | blogi

Podcast: Miten yritysten sähkönhankinta kannattaa hoitaa? Jukka Melonen kertoo

Kuuntele oheisesta podcastista avainasiakaspäällikkö Jukka Melosen ajatuksia ja vinkkejä siitä, miten yrityksessä kannattaisi ostaa sähköä, säästää...