OmaLumme-palvelussa voit seurata sähkönkulutustasi, tarkastella laskujasi, siirtää sähkölaskusi eräpäivää, tehdä uuden tai päivittää nykyistä sähkösopimustasi, ilmoittaa meille kun muutat ja päivittää yhteystietosi.
Chatbottimme auttaa sinua kysymyksissäsi 24/7 ja siirtää sinut tarpeen mukaan palveluneuvojan kanssa tietosuojattuun keskusteluun.
Lumme Energian palveluneuvojamme tavoitat chat-palvelun kautta arkisin klo 8.00-20.00 ja viikonloppuisin klo 10.00-18.00.
OmaLumme-palvelussa hoidat laskuasiasi nopeasti ja ilman jonottamista juuri silloin kun sinulle sopii:
Laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa sinua palvelee kumppanimme Ropo Capital:
ropocapital.fi/asiakaspalvelu
ropo-online.fi
energia@ropocapital.fi
Puhelimitse: 09 2315 0462, arkisin klo 8-20 ja lauantaisin klo 10-15
Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta: ropocapital.fi/ukk
Uutena asiakkaana voit tehdä sopimuksen myös nettisivuillamme.
Jos olet jo Lumme Energian asiakas, voit hoitaa monta sähkösopimusasiaa myös Oma Lumme -palvelussa: tee uusi sopimus, päivitä nykyinen sopimuksesi, hyväksy jatkotarjous tai ilmoita meille kun olet muuttamassa.
Kun sinulla on kysyttävää aurinkopaneeleista tai sähköauton latausratkaisuista, asiakaspalvelumme neuvoo numerossa 0800 92332 arkisin klo 8-18.
Tarjouksen aurinkosähköjärjestelmästä lasket helposti Oman energian kaupassa.
Voit jättää viestin tai yhteydenottopyynnön asiakaspalveluumme myös verkkosivujemme lomakkeella.
Lumme Energian asiakaspalvelun tavoitat puhelimitse numerosta 0800 90110 (24/7)
Puhelut 0800-alkuisiin numeroihin ovat maksuttomia.
Palvelutapahtuman varmistamiseksi ja asiakaspalvelumme laadun kehittämiseksi tallennamme osan puhelinpalvelun puheluista.
Jos haluat lähettää meille sähköpostia, löydät yhteystiedot täältä:
Yrityspalvelumme on apunasi arkisin klo 8-18.
Tavoitat meidät puhelimitse 010 207 4830
(arkisin klo 8-18) tai sähköpostitse
yritysmyynti@lumme-energia.fi
Puhelut 010-alkuisiin numeroihin 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min, sis alv.
Alle 200 000 kWh vuodessa sähköä kuluttavia yrityksiä palvelemme Lumme Energian asiakaspalvelussa (p. 0800 90110 24/7, sähköpostitse asiakaspalvelu@lumme-energia.fi ) ja OmaLumme-asiointipalvelussa.
OmaLumme-palvelussa hoidat laskuasiasi nopeasti ja ilman jonottamista juuri silloin kun sinulle sopii:
Laskun maksamiseen ja myöhästyneisiin maksuihin liittyvissä asioissa sinua palvelee kumppanimme Ropo Capital:
ropocapital.fi/asiakaspalvelu
ropo-online.fi
energia@ropocapital.fi
Puhelimitse: 09 2315 0462, arkisin klo 8-20 ja lauantaisin klo 10-15
Usein kysytyt kysymykset laskutuksesta: ropocapital.fi/ukk
Lumme-tiimi on Lumme Energian asiakasetuohjelma, jossa yritykset voivat maksuttomasti tarjota asiakasetuhintaisia tuotteita ja palveluja Lumme Energian asiakkaiden iloksi sekä hyödyksi.
Nämä tarjotut edut voivat olla alennuksia tai jopa veloituksettomia asiakkaillemme, ne voivat olla hyödynnettävissä rajoittamattomasti tai rajoitetusti. Etukohtaisilta esittelysivuilta löytyvät tarkemmat tiedot voimassa olevista eduista.
Asiakasetuohjelmaa, Lumme-tiimiä, kannattaa seurata säännöllisesti, koska kaikki ajankohtaiset edut löytyvät sieltä. Kerromme myös uusista Lumme-tiimin eduista asiakaslehdessämme Lumpeenlehdessä, sähköpostilla lähettävässä uutiskirjeessä ja somessa. Näin myös etuja tarjoavat yritykset pääsevät laajempaan näkyvyyteen tuotteillaan ja palveluillaan.
Haluatko tietää lisää yrityksesi hyödyistä Lumme-tiimissä? Lue täältä lisää!
Kun haluat yrityksesi mukaan Lumme-tiimiin tarjoamallasi edulla, ota yhteyttä!
Juha Parviainen
juha.parviainen@lumme-energia.fi
Palvelemme yritysasiakkaita, joiden sähkönkulutus on yli 200 000 kWh/vuosi, erikseen sovittuna ajankohtana myös Helsingissä, Jyväskylässä, Kajaanissa, Mikkelissä ja Tampereella.
Varaa aika tapaamiselle ottamalla yhteyttä palvelulinjaamme p. 010 207 4830 (ma-pe klo 8-18) tai sähköpostitse: yritysmyynti@lumme-energia.fi
Ohjelmakaari 10
40500 Jyväskylä
Tallberginkatu 2
00180 Helsinki
Viestitie 2
87700 Kajaani
Prikaatinkatu 3 A
50100 Mikkeli
Autokeskuksentie 16
33960 Pirkkala
Pyydämme ensisijaisesti lähettämään laskut sähköisesti.
Operaattorimme välittäjän tunnus on BAWCFI22 (Basware). Koko osoite sarjanumeroineen (Y-tunnus) pitää olla laskulla. Jos osoitteessa ei ole sarjanumeroa, laskua ei käsitellä, vaan se palautetaan postitse lähettäjälle.
Lisätietoja verkkolaskun lähettämisestä saat tarvittaessa sähköpostiosoitteesta tuki@azets.com.
Lumme Energia (Y-tunnus 2839885-8) ja Loiste Sähkönmyynti (Y-tunnus 2038931-6) ovat sulautuneet. Toimimme nimellä Lumme Energia ja Y-tunnuksemme on 2038931-6.
Lumme Energia Oy:n y-tunnus ja sähköisen laskutuksen tiedot
Y-tunnus: 2038931-6
Verkkolaskuosoite: 003720389316
Paperilaskut: 2038931-6, PL 8, 80020 Kollektor Scan
Sähköpostilaskut: invoices-2038931-6@kollektorinvoice.com
Maksuehto: 30 päivää
Liiketoimintajohtaja, aurinkopalvelut, sähköinen liikenne
Liiketoimintajohtaja, aurinkopalvelut, sähköinen liikenne
Prikaatinkatu 3 A, PL 40,
50101 Mikkeli
Y-tunnus 2038931-6
Olemme aina apunasi, kun haluat löytää tarpeisiisi parhaiten sopivinta sähköä. Ollaan kuulolla!