Tervetuloa Lumme Energian sähköisiin palveluihin

Luomalla Lummetunnuksen pääset kirjautumaan palveluihimme.

Huom. Olemme uudistaneet sähköisen asiointipalvelumme.

Jos olet kuluttaja-asiakkaamme ja sinulla on voimassa oleva sähkösopimus, pääset tältä sivulta luomaan Lummetunnuksen ja kirjautumaan uuteen OmaLumme-palveluun.
Mikäli haluat katsoa jo päättyneiden sopimuskausien tietoja, näet ne pe 30.4. saakka osoitteessa helmi.sssoy.fi.

Luo Lummetunnus

Käyttääksesi sähköisiä asiointipalvelujamme sinun tulee luoda Lummetunnus. Luodaksesi tunnuksen sinulla tulee olla voimassa oleva sähkösopimus Lumme Energialta. Jos et ole vielä asiakkaamme, voit tehdä uuden sähkösopimuksen tästä.

Lummetunnuksen luomiseksi tarvitset mobiilivarmenteen tai verkkopankkitunnukset. Suosittelemme käyttämään selaimena Firefoxia tai Google Chromea.

Luo tunnus

Olen unohtanut salasanani. 

Lummetunnuksella pääset kirjautumaan OmaLumme asiointipalveluun ja asiakasetuohjelma Lumme-tiimiin.

OmaLumme asiointipalvelu

Haluatko seurata kotisi energiankulutusta tai tarkistaa sopimus- ja laskutustietojasi? Se on meillä helppoa. Käytössäsi on kätevä 24/7 nettipalvelu, jossa voit asioida silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Kirjaudu OmaLumme asiointipalveluun Lummetunnuksellasi.

Asiakasetuohjelma Lumme-tiimi

Ota hyöty irti asiakasetuohjelmamme tarjoamista alennuksista ja eduista. Kurkista Lumme-tiimin sivulle, josta löydät yhteistyökumppaneidemme tarjouksia ajankohtaisista tuotteista ja palveluista

Kirjaudu Lumme-tiimi asiakasetuohjelmaan Lummetunnuksellasi.

Aikaisempaan sähköiseen asiointipalveluumme pääset osoitteesta helmi.sssoy.fi. Palvelussa näet Lumme Energian kanssa tekemiesi sopimusten tietoja pe 30.4. asti. Tämän jälkeen palvelun käyttö päättyy.

Lumme Energian sähkönmyyntiasiakkaana voit luoda itsellesi Lummetunnuksen, jonka kautta voit käyttää erilaisia sähköisiä palveluita kuten Oma Lumme asiointipalvelua tai asiakasetuohjelma Lumme-tiimiä. 

Käyttääksesi Lummetunnusta sinun tulee olla Lumme Energian sähkönmyynnin asiakas. Luo Lummetunnukset mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksillasi. 

Sähköisten palveluiden käyttö vaatii Lummetunnuksen luomisen. Tunnuksen luominen tulee tehdä vahvan tunnistautumisen kautta (mobiilivarmenne tai verkkopankkitunnistautuminen). Näin varmistetaan, että sinun tietosi eivät joudu vääriin käsiin. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme tiedot säilyvät turvassa ja palvelun käyttö on luotettavaa.

Olethan sähkönmyynnin kuluttaja-asiakkaamme ja sinulla on voimassa oleva sähkösopimus kanssamme?

Suosittelemme käyttämään selaimena Firefoxia tai Google Chromea.

Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos mahdollista, lähetä meille sähköpostilla kuvakaappaus ongelmasta, sillä se helpottaa asian tutkimista. Sähköpostiosoitteemme on asiakaspalvelu@lumme-energia.fi.

Lummetunnuksessa olevaa sähköpostiosoitetta ei voi vaihtaa, mutta voit luoda uuden Lummetunnuksen toiselle sähköpostiosoitteelle. 

Lummetunnuksen voi luoda jokainen, mutta sopimustiedot näkyvät vain sopimusasiakkaalla.

Asiakas voi olla sähkösopimuksessa joko sopimusasiakas tai sopimuskumppani. Useamman osapuolen tehdessä sopimuksen, yksi henkilö on sopimusasiakas ja muut sopimuksessa sopimuskumppaneita. 

Sopimuskumppani voi pyytää sopimusasiakkaalta asiakasnumeron ja PIN-koodin. Näiden tietojen avulla voit linkittää toisen asiakkuuden oman asiakkuutesi alle. 

Palvelussa näet kaikki meiltä saamasi sähkölaskut, sähkösopimuksesi sekä voit seurata reaaliaikaista energiankulutustasi. OmaLumme asiointipalvelu on käytössäsi 24/7. 

OmaLumme asiointipalveluun kirjaudut Lummetunnuksellasi.

Lummetunnuksen voi luoda Lumme Energian sähkönmyynnin kuluttaja-asiakas. Jos sopimuksesi on useamman henkilön nimissä, niin sopimustiedot näkyvät vain sopimusasiakkaalle. Tämän vuoksi  sopimuskumppanin OmaLumme palvelussa ei näy sopimustietoja. 

Voit lisätä sopimusasiakkaan tiedot omaan asiakkuuteesi. Sinun tulee pyytää sopimusasiakkaalta hänen asiakasnumeronsa ja PIN-koodi. 

Lumme-tiimi on Lumme Energian asiakasetuohjelma, jossa voit lunastaa itsellesi etuja ja alennuksia yhteistyökumppaneidemme tuotteisiin ja palveluihin. Jos Lumme-tiimi ei ole vielä tuttu juttu sinulle, niin käy kurkkaamassa sitä osoitteessa tiimi.lumme-energia.fi.

Lumme-tiimiin kirjaudut Lummetunnuksillasi.

Tällä hetkellä yritykselle ei voi luoda Lummetunnusta, koska vahvaa tunnistautumista ei ole mahdollista tehdä yritykselle verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Otamme Lummetunnusta ja OmaLumme-palvelua käyttöön asteittain. Palvelut tulevat myös yritysten käyttöön kesän aikana ja tiedotamme tästä lähempänä.

Mikäli sinulla on asiakkuuteen liittyvää kysyttävää otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, numerossa 0800 90110 (palvelemme 24/7).

Tällä hetkellä yritysten asioita ei voi hoitaa OmaLumme-palvelussa, koska vahvaa tunnistautumista Lummetunnuksen avulla ei ole mahdollista tehdä yritykselle verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Otamme OmaLumme-palvelua ja Lummetunnusta käyttöön asteittain. Palvelut tulevat myös yritysten käyttöön kesän aikana ja tiedotamme tästä lähempänä.

Mikäli sinulla on asiakkuuteen liittyvää kysyttävää otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, numerossa 0800 90110 (palvelemme 24/7).

Mikäli sinulla on asiakkuuteen liittyvää kysyttävää otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, numerossa 0800 90110 (palvelemme 24/7). 

Yritysten salkkuasiakkaiden Yritys Online -palvelu toimii normaalisti.

Tällä hetkellä kuolinpesän asioita ei voi hoitaa OmaLumme-palvelussa, koska vahvaa tunnistautumista ei ole mahdollista tehdä toisen asiakkuudelle omilla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Mikäli sinulla on kuolinpesän asiakkuuteen liittyvää kysyttävää otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, numerossa 0800 90110 (palvelemme 24/7).