Heimosähkö energisoi Suomi-kiekkoa

Lumme Energia Oy ja Mikkelin Jukurit sähköistävät yleisönsä kirjaimellisesti uudella sähkötuotteella, Heimosähköllä. Uutuus on esimerkki urheiluyhteistyön kaupallistamisen mahdollisuuksista sekä hyväntekemisestä, sillä Heimosähköllä tuetaan Jukureiden junioritoimintaa. Heimosähkötuotteet astuvat voimaan 16.9.2017 pelattavassa Jukurit-JYP-ottelussa.

Julkaistu: 15.9.2017 15:43

Lumme Energian Heimosähköstä on kaksi versiota, määräaikainen sekä opiskelijoille suunnattu sopimusvaihtoehto. Heimosähkötuotteet ovat hankittavissa Lumme Energian sivuilta sekä kotiotteluista Lumme Energian pisteeltä. Hallilla tehdyistä Heimosähkösopimuksista saa numeroidun ja Mikko Kokkosen ja Turo Asplundin nimikirjoituksilla varustetun kiekon.

Uudenlaiset tekijät haastavat ajattelumallit niin jäällä kuin sen reunalla

Jukurit on hyvä esimerkki vahvasta kiekkoperheestä, Heimosta, johon kuuluu niin joukkue, fanit kuin yhteistyökumppanitkin.
- Kysyimme Lumme Energiaa perustettaessa, millaisen energiayhtiökumppanin ihmiset haluavat. Esille nousi kumppanuus ja lähestyttävyys. Halusimme viedä nämä asiat käytäntöön hyödyntämällä samalla uutta yhteistyötä Jukureiden kanssa. Parhaat paikat -konseptimme on saanut hienon vastaanoton. Heimosähkö auttaa meitä sekä Jukureita ulosmittaamaan brändien todellista vetovoimaa, summaa Lumme Energian liiketoimintajohtaja Mika Ahola. Heimosähkön ohella Lumme Energia on tuonut Jukureiden kotipeleihin Parhaat paikat -konseptin, missä neljä henkilöä pääsee seuraamaan pelejä aivan kaukalon laidalle sijoitetulta sohvalta käsin.

- Urheiluun kuuluu vahva heimolaisuus sekä ylipäätään yhdessä tekeminen ja oleminen. Fanituotteet ovat osa asiakaspalvelua, kun halutaan tunnustaa väriä tai kotipaikkakuntaa. Fanit haastavat tuotevalikoiman. Tässä mielessä Heimosähkö on tervetullut lisä valikoimaamme, kommentoi Jukureiden toimitusjohtaja Tuomas Muotka.