Meille tulee nyt paljon kysymyksiä sähkösopimuksista. Miten vaihdan Pörssisähkö-sopimuksen määräaikaiseksi, voinko aikaistaa sopimuksen voimaantuloa ja miten toimin, kun muutan? Tällä hetkellä voimme parhaiten palvella sinua sähköisissä kanavissamme, sillä puhelinpalvelussamme voit nyt joutua jonottamaan pitkään.
Jos olet uusi asiakkaamme, tervetuloa Lumme Energialle!
Tee sinulle sopivin sähkösopimus täällä
- täytä tietosi huolellisesti. Ole tarkkana myös osoitetietojen kanssa: kirjaa esimerkiksi talon numero, rappu ja huoneisto niihin varattuihin kenttiin. Jos olet epävarma osoitteen kirjoitusasusta, tarkista se verkkoyhtiösi lähettämältä sähkön siirtolaskulta. Näin varmistat, että tilauksesi käsittely sujuu sukkelasti ja saat sopimuksen voimaan toivotussa ajassa.
- normaali käsittelyaikamme on kaksi arkipäivää. Tällä hetkellä palvelussamme voi olla viivettä, joten maltathan odottaa omaa sopimusvahvistustasi.
Kun vaihdat toiselta sähkönmyyjältä Lumme Energialle,
sopimuksen tilauslomake ehdottaa aikaisinta mahdollista sopimuksesi aloituspäivää 18 vrk:n päähän. Huomaathan, että sitä ei voi muuttaa. Mutta ei huolta: sopimuksen aloituspäivään saakka sähköntoimituksesta vastaa nykyinen sähköenergian myyjäsi.Kun muutto uuteen kotiin on edessä,
sopimuksen tilauslomake ehdottaa aikaisinta mahdollista sopimuksesi aloituspäivää 5 vrk:n päähän. Jos kuitenkin tarvitset sähköt kotiisi jo aiemmin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asioimalla chatissa tai soittamalla. Maltathan odottaa sulkematta puhelinta välillä, näin säilytät jonopaikkasi.
Jos jo olet asiakkaamme, anna OmaLumme-palvelun auttaa sinua.
Palvelussa voit
- hoitaa sähkösopimusasiasi kuten hyväksyä jatkotarjouksen, vaihtaa nykyisen toistaiseksi voimassaolevan sopimuksesi sinulle mieluisampaan vaihtoehtoon tai tehdä muuttoilmoituksen
- päivittää yhteystietosi,
- tarkastella sähkönkulutustasi ja
- selata laskuja.