Johanna Viskari Lumme Energian asiakaskokemusjohtajaksi

Takaisin

Lumme Energia panostaa edelleen asiakaskokemuksen kehittämiseen ja on nimittänyt tradenomi (YAMK) Johanna Viskarin asiakaskokemusjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Johanna siirtyy tehtävään tuotepäällikön roolista ja aloitti uudessa tehtävässään 1.6.2020.

– Asiakaskokemuksen johtamisessa tavoitteenani on tuoda asiakkaan ääni osaksi kaikkia Lumme Energian kehityshankkeita. Olen erittäin innoissani päästessäni vaikuttamaan tähän kehitykseen, toteaa Viskari.

Johannalla on pitkä ja monipuolinen kokemus erilaisista tehtävistä energia-alalla. Viskari vastaa tehtävässä asiakaskokemuksen johtamisesta ja tuotehallinnasta sekä Lumme Energian markkinoinnista ja viestinnästä. Lisäksi hän toimii markkinointi- ja viestintätiimin esimiehenä.

Lisätietoja:
Tapo Lehtoranta, toimitusjohtaja, Lumme Energia
+358 50 465 2860 / tapo.lehtoranta@lumme-energia.fi

Johanna Viskari, asiakaskokemusjohtaja, Lumme Energia
+358 50 350 0512/ johanna.viskari@lumme-energia.fi

Lumme Energia

Kirjoittaja

Lumme Energia tarjoaa hyvää energiaa – ihan joka tasolla ja halki poikki Suomen.

Aiheeseen liittyvät kirjoitukset

16.04.2025 | uutinen

HJK ja Lumme Energia tuovat aurinkosähkön klubilaisille

HJK:n ja Lumme Energian pitkä kumppanuus saa jatkoa tulevalla kaudella. HJK:n kotistadion käy jo nyt 100% auringon voimalla. Viime vuonna Bolt Arenan...

08.04.2025 | uutinen

Lumme Energia julkaisee ensimmäisen vastuullisuusraporttinsa

Vuoden 2024 vastuullisuusraporttimme on julkaistu. Raportti perustuu olennaisiksi tunnistamiimme teemoihin ja käsittelee esimerkiksi ympäristöä,...

25.03.2025 | uutinen

E-laskuun siirtyminen kiinnosti asiakkaitamme – lahjoitamme kampanjan tuloksena Hope ry:lle yli 11 000 euroa

Järjestimme helmi–maaliskuun 2025 aikana kampanjan, jossa kannustimme asiakkaitamme vaihtamaan paperisen laskun e-laskuun. Lupauksemme oli lahjoittaa...