12 kk määräaikainen sähkösopimus Yritykselle
Tilaa 12 kuukauden määräaikainen sähkösopimus nyt ja lukitse yrityksen sähkön hinta vakaalle tasolle.
Tee sopimusVuosisähkö yritykselle
- 12 kk
- Määräaikainen
Edullinen
5.89 snt/kWh
- Kuukausimaksu 4.9 €/kk
Hinnat alv. 0 %
Tee sähkösopimus Tutustu-
Kiinteä energiahinta
Saat 1 vuoden määräaikaisen sopimuksen kohtuulliseen kiinteään hintaan, johon ei vaikuta maailman mullistukset tai pörssisähkön hintapiikit.
-
Turvaa ja tehokkaampaa budjetointia
Sähkö on saman hintaista koko sopimuskauden ajan. Vain yrityksen kulutuksen määrä vaikuttaa sähkölaskuun. Vakaa sähkön hinta tuo turvaa liiketoimintaan sekä helpottaa myös budjetointia!
-
Valitse itse sähkön alkuperä
Voit valita sähkön alkuperäksi sekasähkön, fossiilivapaan sähkön, uusiutuvan sähkön tai Suomen luonnonsuojeluliiton EKOenergia-merkityn Ekosähkön.
Miksi kannattaa tilata Lumme Energialta 12 kk määräaikainen sähkösopimus yritykselle?
-
Asiakaslähtöinen ja palveleva
Emme ehkä ole suurin sähköyhtiö, mutta sisu ja sydän ovat meillä varmasti monia suurempia. Me palvelemme asiakkaita yksilöllisesti, olemme helposti tavoitettavissasi ja teemme sähkönkäytöstäsi mahdollisimman sujuvaa.
-
OmaLumme-sovellus ja näppärät digipalvelut
OmaLumme-palvelu on sähköasioittesi tukikohta. Sieltä voit seurata sähkönkulutustasi ja sähkölaskujasi sekä pitää tietosi ajan tasalla.
-
Kotimainen ja paikallinen
Olemme kotimainen ja lämminhenkinen sähköyhtiö. Juuremme ovat Järvi-Suomen seutuvilla, mutta tarjoamme hyvää energiaa – ihan joka tasolla ja halki poikki Suomen. Meiltä löydät sähkösopimukset niin yritykselle, kotiin kuin mökillekin.
Tutustu OmaLumme-sovellukseen
Saat samalta luukulta myös monet muut yrityksen energiaratkaisut palvelut – aurinkovoimalasta sähköauton latausinfran toteutukseen.
Usein kysyttyä 12 kk määräaikaisesta sähkösopimuksesta
- Yleistä
- Laskutus
Voinko irtisanoa 12 kk sopimukseni kesken sopimuskauden?
Valitsemalla 12 kuukauden määräaikaisen sähkösopimuksen et voi irtisanoa sitä kesken sopimuskauden.
Muuton yhteydessä määräaikainen sähkösopimus kuitenkin raukeaa, ellet halua solmia uutta sopimusta uuteen kotiisi.
Mitä tapahtuu 12 kk jälkeen, kun sopimus on loppumassa?
Sopimuskauden päättyessä lähetämme sinulle uuden jatkotarjouksen.
Lähetämme tarjouksen sinulle hyvissä ajoin ennen määräaikaisen sopimuksen päättymistä, jotta voit punnita erilaisia sopimusvaihtoehtoja ennen uuden sopimuksen solmimista.
Jos et hyväksy jatkotarjousta tai laadi uutta sähkösopimusta ennen kuin määräaikainen sopimuksesi päättyy, sähkösopimuksesi jatkuu toistaiseksi voimassaolevana sopimuksena perushinnastomme mukaisesti.
Voinko saada sähköisen laskun?
Ehdottomasti! Voit valita joko e-laskun tai Kivra-laskun. Sähköinen lasku tulee perille ilman postinjakeluviiveitä eikä katoa muiden papereiden joukkoon.
Voit tilata e-laskun näppärästi joko omassa verkkopankissasi tai nyt myös OmaLumme -palvelussa samalla, kun hoidat muutkin sähköasiasi.
Huomioithan, että ennen e-laskuvaltuutuksen tekemistä lähetetyt laskut tulee maksaa tilisiirtona. Voit sopia verkkopankissasi, veloitetaanko lasku automaattisesti vai vasta hyväksymisen jälkeen. Tarvittaessa voit kysyä lisäohjeita omasta pankistasi.
Milloin saan laskun ja mikä on laskun eräpäivä?
Saat sähkölaskun yhden tai kahden kuukauden välein. Laskutusrytmi määräytyy käyttöpaikkasi vuosittaisen kulutuksen mukaan.
Vuosikulutus / Laskujen lukumäärä
alle 12 000 kWh / 6 laskua vuodessa
yli 12 000 kWh / 12 laskua vuodessa
Lasku on aina mahdollista saada joka kuukausi. Huomioithan, että joissakin sopimuksissa, kuten esimerkiksi Tunti Lumme-sopimuksessa, edellytetään kuukausilaskutusta.
Sähkölaskusi eräpäivä on 14 pv laskun päiväyksestä. Eräpäivä on aina samaan aikaan kuukaudesta laskutusrytmisi mukaan yhden tai kahden kuukauden välein.
Saanko laskun sähköpostiini?
Jos haluat laskun sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse 029 1800 056 (pvm/mpm) tai laittamalla meille viesti. Ulkomailta soitettaessa asiakaspalvelumme numero on +358 102 1041 (arkisin klo 8-16).
Voinko neuvotella maksuaikaa laskulleni?
Jos tarvitset apuja laskun maksamiseen liittyen tai sinun on tarve sopia esimerkiksi sopia maksusuunnitelmasta, Ropon asiakaspalvelu palvelee sinua.
Puhelimitse: 09 2315 0462, arkisin klo 8–20.
Sähköpostitse: energia@ropo.com