Tiedote

Paikallinen bonusyhteistyö Lumme Energian ja S-ryhmän alueosuuskauppojen välillä on päättynyt

Lumme Energian sekä S-ryhmän alueosuuskauppojen välinen paikallinen bonusyhteistyö on päättynyt. Lumme Energia sekä Osuuskauppa Suur-Savo, Osuuskauppa Maakunta, Koillismaan Osuuskauppa ja Osuuskauppa Arina ovat tarkastelleet bonusyhteistyön jatkon edellytyksiä ja bonusyhteistyösopimus on päädytty päättämään. Bonusta kerryttävien uusien sähkösopimusten myynti asiakasomistajille on päättynyt 31.12.2021.

Nykyiset 31.12.2021 mennessä Lumme Energian kanssa tehdyt Vesisähkö- ja Sähköpaketti-sähkösopimukset säilyvät ennallaan ja Bonusta maksetaan asiakasomistajille sekä määräaikaisen sopimuskauden loppuun, että toistaiseksi voimassa olevien sähkösopimusten osalta 31.5.2022 saakka, edellyttäen, että asiakas ei irtisano sähkösopimusta. Viimeiset Bonukset määräaikaisista sähkösopimuksista maksetaan asiakasomistajille 24.1.2024 eräpäivään mennessä maksetuista sähkölaskuista.

Bonussäännöt löytyvät verkkosivuiltamme www.lumme-energia.fi/sahkosopimus/bonus/sopimusehdot

Lumme Energia sekä Osuuskauppa Suur-Savo, Osuuskauppa Maakunta, Koillismaan Osuuskauppa ja Osuuskauppa Arina ovat tarkastelleet paikallisen bonusyhteistyön jatkon edellytyksiä ja bonusyhteistyösopimus on päädytty päättämään.

Bonusta kerryttävien uusien sähkösopimusten myynti asiakasomistajille on päättynyt 31.12.2021. Sähkösopimuksista, jotka on solmittu 31.12.2021 mennessä maksetaan asiakasomistajille viimeiset Bonukset seuraavasti. Määräaikaisista sopimuksista määräaikaisuuden loppuun niin, että viimeiset Bonukset maksetaan 24.1.2024 eräpäivään mennessä maksetuista sähkölaskuista. Toistaiseksi voimassa olevista sopimuksista kertyy Bonusta 31.5.2022 saakka.

Bonusta on saanut Lumme Energian seuraavista sähkötuotteista:
1) Vesisähkö 24 kk, alkuperätakuu 100 % vesivoima, yleissähkö, yösähkö, vuodenaikasähkö.
2) Vesisähkö, toistaiseksi voimassa oleva, alkuperätakuu 100 % vesivoima yleissähkö, yösähkö, vuodenaikasähkö.
3) Sähköpaketti 12 kk (XS, S, M, L) alkuperätakuu 100 % vesivoima.

Voit tarkistaa voimassa olevan sopimuksesi helposti esimerkiksi Oma Lumme -palvelustamme osoitteessa oma.lumme-energia.fi tai sähkölaskultasi.

Määräaikaisista sähkösopimuksista, jotka on solmittu 31.12.2021 mennessä saat Bonusta määräaikaisen sopimuksen päättymiseen saakka. Esimerkiksi, jos määräaikainen sopimuksesi päättyy 30.9.2022, saat Bonusta 30.9.2022 saakka kulutetusta ja eräpäivään mennessä maksetusta sähköenergiasta. Viimeiset Bonukset maksetaan asiakasomistajille 24.1.2024 eräpäivään mennessä maksetuista sähkölaskuista.

Toistaiseksi voimassa olevista sopimuksista, jotka on solmittu 31.12.2021 mennessä kertyy Bonusta 31.5.2022 saakka.

Bonussäännöt löytyvät Lumme Energian verkkosivuilta www.lumme-energia.fi/sahkosopimus/bonus/sopimusehdot

Saat määräaikaisen sopimuksen lähestyessä loppuaan tarjouksen Lumme Energialta uudesta määräaikaisesta sopimuksesta, josta ei sinulle enää kerry Bonusta. Jos et tee uutta määräaikaista sopimusta, sopimus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana Lumme Energian erikseen vahvistamalla tuotteella ja hinnalla, josta ei enää kerry Bonusta.

Kyllä päättyy. Sähköyhtiöt myyvät sähköä koko Suomeen ja sähkönkäyttäjät saavat vapaasti valita Suomessa sähkönmyyjän. Vaikka Lumme Energia on ollut paikallinen kumppani edellä mainittujen osuuskauppojen kanssa, ovat kaikkien osuuskauppojen asiakasomistajat voineet kerryttää Bonusta Lumme Energian sähkösopimuksista.

Sähkösopimuksista, jotka on solmittu Lumme Energian kanssa  31.12.2021 mennessä maksetaan asiakasomistajille viimeiset Bonukset seuraavasti: määräaikaisista sopimuksista määräaikaisuuden loppuun niin, että viimeiset Bonukset maksetaan 24.1.2024 eräpäivään mennessä maksetuista sähkölaskuista. Toistaiseksi voimassa olevista sopimuksista kertyy Bonusta 31.5.2022 saakka.