Helmi-palvelu 1.2. alkaen kaikilla asiakkaillamme käytössä

Sähköinen asiointipalvelu Helmi on nyt kaikilla Lumme Energian asiakkailla käytössä. Helmissä voit hoitaa sähkösopimukseesi liittyvät asiat, tarkistaa tietosi ja seurata sähkönkulutustietojasi milloin haluat. Palveluun pääset tietokoneella, puhelimella tai tabletilla.

Julkaistu: 30.1.2018 9.13

Ensimmäisellä kerralla palvelua käyttäessäsi rekisteröidyt sähkölaskussa olevilla tiedoillasi tai verkkopankkitunnuksillasi. Kaikissa tapauksissa sähkölaskussa olevilla tiedoilla rekisteröityminen ei onnistu. Tällöin pyydämme rekisteröitymään verkkopankkitunnuksilla. Jos sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia käytössä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme p. 0800 90110 (arkisin klo 8-18).

Jos olet aikaisemmin ollut Etelä-Savon Energian asiakas ja käyttänyt ESE Onlinea, näet helmikuun ensimmäisen päivän jälkeiset sähkön myynnin sopimustiedot, laskut ja sähkönkäyttötiedot Helmi-palvelusta.   

Hyödynnä asiakasetusi - tutustu Lumme-tiimiin

Helmi-palvelussa pääset Lumme-tiimiin tilaamaan hyödyllisiä asiakasetujasi. Kun klikkaat haluamasi edun kohdalla tilaa etu -painikkeesta, saat sähköpostiisi koodin, jonka avulla saat edun lunastettua itsellesi. Käy tutustumassa!