Miksi en ole saanut Bonusta, vaikka olen ilmoittanut S-Etukortista löytyvän osuuskaupan jäsennumeroni?

Bonuksen kerryttäminen edellyttää, että sinulla on Eko Lumme Vesi – tai Paketti Lumme –sopimus ja että S-ryhmän jäsennumero on ilmoitettu meille oikein. Sähkösopimuksen ja ilmoitetun jäsennumeron on oltava saman henkilön nimissä.

Voit tarkastaa, onko voimassa oleva sopimuksesi Bonuksia kerryttävä joko viimeisimmältä laskulta tai Helmi-palvelusta kohdasta Sopimukseni. Myös laskut löytyvät Helmi-palvelusta. Laskun etusivulla lukee sopimuksen voimassaoloaika (toistaiseksi voimassa oleva tai voimassa xx.xx.xx saakka) ja 2. sivulta löytyy käyttötietojen ja hinnan lisäksi sopimuksen nimi.

Jos sopimuksesi on jokin muu kuin Bonuksia kerryttävä sopimus ja se on toistaiseksi voimassa oleva, voit vaihtaa sen Eko Lumme Vesi tai Paketti Lumme –sopimukseksi. Määräaikaisen sopimuksen voit vaihtaa nykyisen kauden päättyessä Bonusta kerryttäväksi. Uuden sopimuksen voit tehdä jo hyvissä ajoin odottamaan entisen loppumista, jos haluat varmistaa sopimuksellesi Bonusedun ja tämän hetken hintatason.

Sähkölaskun Bonusta kerryttävä summa on kirjattu maksukuukauden Bonusostoiksi. Huomioithan, että aina kuukauden 25. päivään mennessä maksetut sähkölaskut ehtivät kuluvan kuukauden Bonusostoiksi. Tämän jälkeen maksetut laskut siirtyvät seuraavan kuukauden Bonuskertymään.

Bonusosto näkyy S-mobiilissa ja Omalla S-kanavalla vasta aivan kuukauden viimeisten päivien aikana.