Laskun maksu myöhässä?

Jos lasku on unohtunut maksaa ja haluat sopia maksujärjestelyistä, sinua auttaa yhteistyökumppanimme Ropo Capitalin asiakaspalvelu. Jos sinulla on kysyttävää alkuperäisen laskun sisällöstä, ota silloin yhteyttä omaan asiakaspalveluumme.

Maksumuistutus

Maksumuistutus laskusta lähtee kuluttaja-asiakkaalle 14 päivän kuluttua eräpäivästä. Maksuaikaa koskevat kysymykset voi esittää Ropo Capitalin asiakaspalvelulle. Tässä vaiheessa seuraavaan laskuun lisätään maksumuistutuksesta ja viivästyksestä aiheutuneet kulut.

Maksuvaatimus

Jos lasku on maksumuistutuksesta huolimatta edelleen maksamatta, lähettää yhteistyökumppanimme Ropo Capital maksuvaatimuksen. Tässä vaiheessa laskua maksettaessa on tärkeää maksaa se Ropo Capitalin laskulla olevilla maksutiedoilla. Myös laskun sisältöön tai maksujärjestelyihin liittyviin kysymyksiin vastaa Ropo Capital.

Katkaisuvaroitus

Jos maksumuistutuksesta ja -vaatimuksesta huolimatta lasku on maksamatta, lähettää Ropo Capital lopulta katkaisuvaroituksen. Siinä kerrotaan milloin sähköt katkaistaan, jollei laskua ole suoritettu. Viimeistään tässä vaiheessa on erittäin tärkeää olla yhteydessä Ropo Capitaliin.

Ropo Capitalin asiakaspalvelu

09 2315 0462 , arkisin klo 8-20, la 10-15

sähköpostitse energia@ropocapital.fi

RopoOnline-verkkopalvelu

Ropo Capitalin yhteystiedot