Kuinka otan sähköisen asiointipalvelun käyttöön?

Sähköisen asiointipalvelun käyttö vaatii ensimmäisellä kerralla rekisteröitymisen. Rekisteröitymisen jälkeen voit kirjautua palveluun joko asiakasnumerolla ja salasanalla tai verkkopankkitunnuksilla.

Sähköiseen asiointipalveluun rekisteröityminen tapahtuu joko verkkopankkitunnuksilla tai sähkölaskulla näkyvällä asiakasnumerolla ja käyttöpaikkatunnuksella.

Verkkopankkitunnuksilla palveluun voivat rekisteröityä kuluttaja-asiakkaat, joilla on verkkopankkitunnukset. Jos olet yritysasiakas, sähkösopimus on useamman henkilön nimissä tai sinulla ei ole käytössäsi verkkopankkitunnuksia, niin silloin rekisteröityminen tapahtuu asiakasnumeron ja käyttöpaikkatunnuksen avulla.

Rekisteröitymisen jälkeen sähköinen asiointipalvelu on käytettävissä. Jatkossa kirjautuminen palveluun tapahtuu,  joko asiakasnumerolla ja rekisteröitymisen yhteydessä määritellyllä salasanalla tai verkkopankkitunnuksilla.